  • 1. Data: 2002-10-06 20:18:05
    Temat: Czy kontrola Urzedu skarbowego ma prawo ...
    Od: "Deviator" <deviator@@go2.pl>

    Zadac dodatkowych dowodow jezeli

    1) Otrzymalem telefoniczne zlecenie z USA
    2) Wykonalem usluge
    3) Wystawylem fakture
    4) Otrzymalem na moim koncie w Polsce przelew
    5) Zaplacilem podatek

    Czy mam obowiazek przedstawienia zlecenia na pismie ?
    Wspolpraca dotyczy firm i jest podpisana jedynie ogolna
    umowa ramowa o wspolpracy ...

  • 2. Data: 2002-10-06 21:45:23
    Temat: Re: Czy kontrola Urzedu skarbowego ma prawo ...
    Od: "[r/w] gericotel" <n...@s...com>

    Ktoś kiedyś coś powiedział, że ...

    >Czy mam obowiazek przedstawienia zlecenia na pismie ?

    a po co ?? przeciez wszystko masz "zakonczone" zgodne z prawda.

    pozdrawiam
    Radoslaw

    --

    "Tworząc realizujemy cele" (r.w. - AD`2002)
    email: studio(at)post.pl mobile phone: ask me :)

  • 3. Data: 2002-10-08 18:13:56
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Deviator" <deviator@@go2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 5) Zaplacilem podatek
    >
    > Czy mam obowiazek przedstawienia zlecenia na pismie ?
    > Wspolpraca dotyczy firm i jest podpisana jedynie ogolna

    Ma prawo żądać dowodów służących wyjaśnieniu sprawy.

  • 4. Data: 2002-10-08 18:41:09
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Ma prawo żądać dowodów służących wyjaśnieniu sprawy.

    A jakiż dowód można przedstawić jeśli umowa została zawarta ustnie ?
    Zdaje się, że KC dopuszcza zawieranie umów w takiej formie.

    pozd.Pix

  • 5. Data: 2002-10-10 17:03:47
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A jakiż dowód można przedstawić jeśli umowa została zawarta ustnie ?
    > Zdaje się, że KC dopuszcza zawieranie umów w takiej formie.

    Zgoda, dopuszcza. W ściśle określonych sytuacjach. Ale oprócz umowy zawartej
    ustnie istnieje szereg innych elementów świadczących, czy dana transakcja
    miała miejsce.
    Pozdrawiam.