    From: "Lukasz Kalinski" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Czy korygować PIT-5?
    Date: Tue, 31 Dec 2002 09:59:40 +0100

    Witam Malgosia,

    widze ze nikt jak na razie Ci nie odpowiedział, wiec zasugeruje Ci coś, co
    kiedys powiedziala mi Pani z U.S.:
    gdy nie uwzglednilas kosztow w odpowiednim momencie, to jest jedynie na
    korzysc US - dostali podatek juz we wrzesniu choc teoretycznie powinni
    dostac go mniej lub wcale (?).
    Kiedys w takiej sytuacji skorygowalem koszty dopiero po kilku miesiacach i w
    US mila Pani przyjela to z usmiechem, wiec opierajac sie na moim
    doswiadczeniu z mila Pania mozesz sprobowac uwzglednic to w grudniu
    (rozliczeniu rocznym).

    Ale mimo wszystko sugeruję jeszcze to u kogos innego potwierdzic.

    Pozdrawiam
    Lukasz

    Użytkownik "Megan" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

    > koszty