  • Data: 2002-11-06 09:45:28
    Temat: Re: Czy mam DUŻĄ ulgę budowlaną??
    Od: "Padre" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hi,

    W moim przypadku bylo tak, ze dziennik i pierwszy wpis w dzienniku mialem
    datowany na 29.12.2001 :)))
    Wpis dotyczyl wytyczenia przez geodete rogow domu.
    W US w trakcie "spowiedzi" pani wystarczylo tylko pozwolenie na budowe, aby
    zaakceptowac wydatki zwiazane z odliczeniami w ramach wielkiej ulgi
    budowlanej.
    Dziennika budowy nawet nie widziala, wiec mysle, ze to raczej sprawa
    poszczegolnych urzedow skarbowych..

    Pozdrawiam
    Padre