  • Data: 2010-09-12 08:16:55
    Temat: Re: Czy mogę zezłomować stary towar?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Kviat,

    Sunday, September 12, 2010, 9:04:52 AM, you wrote:

    > Nieuznającej, bo pytacz zapomniał napisać w pytaniu, że nie prowadzi
    > ewidencji wpłat bo mu się nie chce.

    W interpretacji podanej przez Ciebnie pytający nie przedstawił
    rzeczywistego obrazu sytuacji i pominął istotne "szczegóły".

    Dokumentacja, o której piszesz, musiałaby powstawać na podstawie
    niepowiązanych ze sobą "dokumentów" generowanych przez dwa różne i
    odrębne podmioty. Na dokładkę nadal brakowałoby w niej wymaganych
    prawem informacji. I dobrze o tym wiesz.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl