eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy mozna samemu prowadzic sobie ksiegowosc w sp. z o.o. i jakie sa tego konsekwencje? › Re: Czy mozna samemu prowadzic sobie ksiegowosc w sp. z o.o. i jakie sa tego konsekwencje?
  • Data: 2002-11-29 10:50:00
    Temat: Re: Czy mozna samemu prowadzic sobie ksiegowosc w sp. z o.o. i jakie sa tego konsekwencje?
    Od: "berdycz" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sl@o" <f...@p...com> napisał w wiadomości
    news:10980-1038560386@h4-ursus5.spray.net.pl...
    > Niestety w Polsce wszystko jest tak ustawione jakby ktos kogos kjoniecznie
    > chcial oszukac. Zaczynam rozumiec ludzi, ktorzy otwieraja firmy w Irlandii,
    > a w polsce funkcjonuja jedynie jako przedstawiciele. I podatki mniejsze i w
    > urzedach czlowieka traktuja z szacunkiem i staraja sie pomoc, a nie jak
    > zlodzieja.

    I TU SIĘ ZGADZAMY.
    Ja już traktuję urzędników państwowych jak komarzyce. Tępić bez zastanawiania.
    Telewizor i media codziennie prezentują uzasadnienia takiej postawy.
    A właśnie mam krzyżową kontrolę skarbową i tym IDIOTOM muszę osobiście pisemnie
    udowadniać, że nie jestem wielbłądem.:-(
    Że też temu ścierwu faktury za zmarnowany czas nie wolno wystawić, a przynajmniej w
    koszta wprowadzić jakąś kwotę za bezsensowną
    konwersację z nimi.

    Z tego kraju (mojej ojczyzny?) należy uciekać. Rząd wyżywi się sam!
    Niech wprowadzi 100% podatki i rozda bony na "zupkę".L:-(