eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy mozna sobie zmienic (zmniejszyc) stawke amortyzacji? › Re: Czy mozna sobie zmienic (zmniejszyc) stawke amortyzacji?
  • Data: 2009-03-16 22:56:48
    Temat: Re: Czy mozna sobie zmienic (zmniejszyc) stawke amortyzacji?
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > On Sun, 15 Mar 2009, Wwieslaw wrote:
    > http://www.przepisy.gofin.pl/5,36,28354,4.html
    >
    > art.22i.5 I w ogóle "czytać przepisy" :)
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Dzieki wielkie. Dla mnie bomba.

    Czytalem, ale mi umknelo - o amortyzacji sporo... Brak wprawy w
    studiowaniu tego aktu. Musze toto wydrukowac, nabyc zestaw markerow w 10
    kolorach (dochody, przychody, koszty, wyjatki od dochodow, wyjatki od
    kosztow itepe) i zrobic sciage. Ale zanim to wykonam to znowu zmienia
    ustawe :(

    Wieslaw