eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy mozna sprzedac cos na fakture jesli bylo kupione bez?? › Re: Czy mozna sprzedac cos na fakture jesli bylo kupione bez??
  • Data: 2008-01-02 14:24:18
    Temat: Re: Czy mozna sprzedac cos na fakture jesli bylo kupione bez??
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czasami warto go wpisać, bo przy rozbudowie mogą jaja wyjść, jak wartość
    tego rozbudowanego komputera przekroczy te magiczne 3500zł

    Kris> jego wartosc jest <3500
    Kris> to aby odliczyc VAT i nie wciagam go do ewidencji srodkow trwalych bo

    Jak kupujesz od kogoś i to cos ma wartość powyzej 1000zł to PCC zapłacisz. I
    używaj do do czego chcesz.

    Kris> nazywa ale chyba od wzbogacenia)
    Kris> to zglosic do US i zaplacic od tego podatek (nie pamietam jak sie
    Kris> wiec idac tym tokiem jesli cos mam np komputer i go sprzedaje
    powinienem
    Kris> udokumentowac aby zaplacic za to podatek -dobrze mysle
    Kris> generalnie jesli cokolwiek sprzedaje to zgodnie z prawem powinienem to
    Kris> taniej niz w Polsce) o jego chcialbym uzywac w dzialanosci
    Kris> a co jesli np ktos mi przywiezie kompa z USA (wiadomo srednio 1000

    Dlaczego by nie? Kup kompa na umowę, zapłać - jeśli trzeba - PCC is
    pzredawaj na f-rę. Kupujacemu zapewne VAT-marza bedziesz wystawiał.
    Podejrzewam ze to bedzie najkorzystniejszy wariant.

    Kris> fakture
    Kris> wiec jesli cos sprzedaje to czy nie moge po prostu sprzedac tego na

    tommyz@op.pl>> PS. pisz pod a nie nad ;)
    robi się ;-)