  • 1. Data: 2007-06-01 06:15:38
    Temat: Czy mozna wystawic fakture zaliczkowa PRZED otrzymaniem zaliczki?
    Od: "Awik" <a...@p...onet.pl>

    Czy mozna wystawic fakture VAT na zaliczke za usluge, ktora dopiero zostanie
    wykonana, w wysokosci pelnej kwoty naleznosci (zaliczka 100%), ale przed
    fizycznym otrzymaniem zaplaty?
    Innymi slowy, czy mozna zrobic tak, ze 15 czerwca wystawiam fakture
    zaliczkowa na 100% kwoty za usluge, ktora mam wykonac do 15 grudnia i podaje
    na fakturze termin platnosci,
    w jakim kontrahent ma mi wplacic te zaliczke przelewem - 20 czerwca?

    Bo jesli w umowie o swiadczenie uslugi mam napisane, ze naleznosc zostanie
    wplacona z gory, to z podatkowego punktu widzenia jest to wlasnie zaliczka,
    tak?

  • 2. Data: 2007-06-01 06:40:16
    Od: "Awik" <a...@p...onet.pl>

    W sumie to bedzie chyba nie tyle zaliczka, co przedplata. No chodzi o
    platnosc 100% z gory.

  • 3. Data: 2007-06-01 06:52:18
    Od: "Karoll" <k...@w...plNOSPAM>

    >W sumie to bedzie chyba nie tyle zaliczka, co przedplata. No chodzi o
    >platnosc 100% z gory.

    Proformę tylko