  • 1. Data: 2005-09-14 12:17:36
    Temat: Czy musze zawierac umowy z klientami ?
    Od: "Gregor" <b...@o...pl>

    Witam

    Niedawno rozpoczalem DG. Zajmuje sie glownie uslugami.. kilka osob kupuje
    odemnie internet. Mam umowe z TPSa na mnie. Czy musze zawierac umowy z
    kazdym komu to sprzedaje?? nie boje sie ze ktos mi zrezygnuje itp.. wiec na
    razie ich nie zawieralem. Wystawiam zwykle rachunki ( bez vatu) czy moge
    sobie w tytule uslugi/rachunku wpisywac np. "dostep do internetu - lipiec"
    czy nie wolno mi tak pisac nie majac umowy :) jak to wogole wyglada??

  • 2. Data: 2005-09-14 15:03:01
    Temat: Re: Czy musze zawierac umowy z klientami ?
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Gregor napisał(a):
> [...]
    > sobie w tytule uslugi/rachunku wpisywac np. "dostep do internetu - lipiec"
    > czy nie wolno mi tak pisac nie majac umowy :) jak to wogole wyglada??

    Poczytaj sobie w wolnych chwilach Prawo telekomunikacyjne. Jest tam
    m.in. zawarty obowiązek zawierania umowy pisemnej, dostarczenia klientom
    regulaminu oraz cennika. Oprócz tego jako przedsiębiorca
    telekomunikacyjny masz obowiązek zarejestrować się (zgłosić wykonywaną
    działalność) w URTiP-ie.

    M.