  • 1. Data: 2005-09-14 11:08:43
    Temat: "kilometrówka"
    Od: "antykwariusz" <m...@v...pl>

    Witam!
    Mam pytanie odnośnie tzw. kilometrówki w spółce z o.o.; Czy uważacie, iż na
    podstawie aktów prawnych:
    a) Ustawy o Podatku Dochodowym od Osób Fizycznych art. 21 ust. 23b
    b) Rozporzadzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dn 19 XII 2002 roku
    par. 5 ust. 3
    w momencie, kiedy ustalamy stawkę za jeden kilometr, w regulaminie wynagrodzeń,
    niższą od założonej w Rozporządzeniu, to kwota wypłacana pracownikowi jest
    wolna od podatku?

  • 2. Data: 2005-09-15 14:14:35
    Temat: Re: "kilometrówka"
    Od: "wojtaszek" <w...@t...pl>

    > w momencie, kiedy ustalamy stawkę za jeden kilometr, w regulaminie
    > wynagrodzeń,
    > niższą od założonej w Rozporządzeniu, to kwota wypłacana pracownikowi jest
    > wolna od podatku?

    Za mniej to już tylko bilety na autobus można proponować :(