eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy od otrzymanych stypendiow jest odprowadzany jakis podatek dochodowy ? › Re: Czy od otrzymanych stypendiow jest odprowadzany jakis podatek dochodowy ?
  • Data: 2004-11-12 15:41:29
    Temat: Re: Czy od otrzymanych stypendiow jest odprowadzany jakis podatek dochodowy ?
    Od: "Patryk" <p...@o...mila.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale "socjalne" jest zwolnione, i o ile nie przeoczyłem czegoś z tego
    > powodu - to tak że się nie sumuje "do skali". Czyli pomija się je
    > w ogóle :)
    > Ale jak już coś zarobi...

    No a jesli w ciagu roku przekroczylem te 2000 zl to od obu stypendiow bedzie
    odprowadzony podatek ? Od naukowego to wedlug ustawy powinien byc, ale czy
    mozliwa jest sytuacja ze uczelnia zalozyla ze ja bede mial zarobek ponizej
    2000 za ten rok i nie odprowadzila podatku, a ja pozniej bede go musial
    oddac do US skoro jednak przekroczylem 2000 zl ?

    --
    Patryk