  • 1. Data: 2011-05-17 07:48:00
    Temat: Czy osoba fizyczna musi posiadac pieczątkę ?
    Od: "news.internetia.pl" <1...@...p.pl>

    Czy osoba fizyczna musi posiadac pieczątkę ? a co z osoba prawna

    pozdr

    jacek

  • 2. Data: 2011-05-17 08:05:54
    Temat: Re: Czy osoba fizyczna musi posiadac pieczątkę ?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-17 09:48, news.internetia.pl pisze:
    > Czy osoba fizyczna musi posiadac pieczątkę ? a co z osoba prawna

    Nie. Nie.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-05-17 08:24:20
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 17 May 2011 09:48:00 +0200, "news.internetia.pl"
    <1...@...p.pl> wrote:

    >Czy osoba fizyczna musi posiadac pieczątkę ? a co z osoba prawna

    historia pieczatki w firmach byla taka, ze kiedy "biznes" prowadzilo
    panstwo i na zrobienie pieczatki trzeba bylo miec zgode. Wiec jak ktos
    sie poslugiwal pieczatko, to znaczy ze z rodziny. Teraz pieczatke
    mozna zrobic na kazdym rogu o "prawie" dowolnej tresci. Z tego co
    wiem, to nie ma konkretnych przepisow regulujacych koniecznosc
    posiadania i uzywania pieczatki w firmie.....A wszedzie chca firmowa
    pieczatke, aby stemplowac.

    Od osoby fizycznej nie chca pieczatek tylko dokument i podpis.

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2011-05-17 12:51:44
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-05-17, o godz. 10:24:20
    a...@p...pl napisał(a):

    > historia pieczatki w firmach byla taka, ze kiedy "biznes" prowadzilo
    > panstwo

    OT: Teraz w niektórych branżach też państwo prowadzi biznes, a
    teoretyczny właściciel jest zaledwie namiestnikiem który jednak
    odpowiada za wszystko.

    Tomek

  • 5. Data: 2011-05-17 13:04:19
    Od: " ąćęłń" <j...@g...pl>

    Ty weź i to wytłumacz mojemu urzędowi obrabunkowemu, którego Naczalstwo pisze
    tymi słowy:

    "wzywa niniejszym do uzupełnienia w terminie 7 dni braków zeznania CIT8 za
    rok ... :
    1. Brak pieczątki imiennej osób upoważnionych;
    2. ..."

    -----

  • 6. Data: 2011-05-17 13:06:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-17 15:04, ąćęłń pisze:
> [...]
    > rok ... :
    > 1. Brak pieczątki imiennej osób upoważnionych;

    Może ich boli, że z podpisu nie da się wyczytać kto podpisał? Niech
    nadpiszą drukowanymi i będzie git ;)

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2011-05-17 20:27:05
    Od: "pozd" <3...@w...pl>

    a co z osobą pawną , czy musi mieć pieczątkę , myśle żę nie , w uni moe
    obowiązują pieczątki

    jacek

  • 8. Data: 2011-05-18 10:37:51
    Temat: Re: Czy osoba fizyczna musi posiadac piecz?tk? ?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 17.05.2011 09:48, news.internetia.pl pisze:
    > Czy osoba fizyczna musi posiadac piecz?tk? ? a co z osoba prawna

    Wszystko zależy jaką pieczątkę, do czego stosowaną itp. Są przypadki,
    gdy jest to wymagane określonymi przepisami, np. w przypadku instruktora
    prawa jazdy czy Ośrodka Szkolenia Kierowców.

    Warto ją również mieć dla wygody i świętego spokoju. W końcu 40zł to nie
    majątek.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 9. Data: 2011-05-18 10:54:46
    Od: " ąćęłń" <j...@g...pl>

    Obowiązują.

    -----

  • 10. Data: 2011-05-18 11:45:13
    Od: Alex <p...@g...com>

    On 17 Maj, 09:48, "news.internetia.pl" <1...@...p.pl> wrote:
    > Czy osoba fizyczna musi posiadac pieczątkę ? a co z osoba prawna

    Pieczątka była kiedyś potrzebna do otwarcia rachunku firmowego choć
    osoba fizyczna nie musiała jej posiadać czyli nie wiadomo czy się
    jednak do czegoś nie przyda.

    --
    http://2011eu.eu