  • 11. Data: 2011-05-18 13:31:08
    Temat: Re: Czy osoba fizyczna musi posiadac pieczątkę ?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ąćęłń wrote:
    > Ty weź i to wytłumacz mojemu urzędowi obrabunkowemu, którego
    > Naczalstwo pisze tymi słowy:
    >
    > "wzywa niniejszym do uzupełnienia w terminie 7 dni braków zeznania
    > CIT8 za rok ... :
    > 1. Brak pieczątki imiennej osób upoważnionych;
    > 2. ..."

    wyślij pismo z prośbą o określenie podstawy prawnej takiego żądania.

  • 12. Data: 2011-05-18 13:52:24
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 18-05-2011 15:31, Marek Dyjor pisze:

    > wyślij pismo z prośbą o określenie podstawy prawnej takiego żądania.

    Podstawą jest wzór deklaracji, stanowiący załącznik do rozporządzenia
    więc to zasadniczo kopanie się z koniem.

    Ale chętni bym zobaczyła, co US na takie dictum odpowie.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 13. Data: 2011-05-18 15:24:52
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    Liwiusz wrote:

    > Nie. Nie.

    Teoretycznie nie. Ale żyjemy w kraju, w którym pieczątka bywa
    ważniejsza od rzeczywistości, rozsądku, przysięgi i świadków....
    więc posiadanie pieczątki może ułatwić życie... czasami...

    Z drugiej strony, taka faksymilka podpisu to może d. uratować,
    bo można się wyprzeć, że sie ją osobiście przyłożyło...

    --
    mjk
    Nie pisz na s...@a...com.pl - to pułapka

  • 14. Data: 2011-05-18 16:39:11
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Maddy w <news:4dd3cf1a$0$2446$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Podstawą jest wzór deklaracji, stanowiący załącznik do rozporządzenia
    > więc to zasadniczo kopanie się z koniem.

    Ciekawe, czy telefon obok podpisu i pieczątki był w 104... ;-)

    > Ale chętni bym zobaczyła, co US na takie dictum odpowie.

    Zawsze można zadać dodatkowe pytanie: jak "przybić" pieczątki na tym
    formularzu:
    <http://www.e-deklaracje.gov.pl/files/pdf/CIT-8(21)_
    v2-1.pdf>, oczywiście
    podpisanym i wysłanym elektronicznie, i dlaczego wtedy brak pieczątki nie
    przeszkadza.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 15. Data: 2011-05-18 18:07:05
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-05-18, o godz. 15:52:24
    Maddy <m...@e...com.pl> napisał(a):

    > Podstawą jest wzór deklaracji, stanowiący załącznik do rozporządzenia
    > więc to zasadniczo kopanie się z koniem.
    >
    > Ale chętni bym zobaczyła, co US na takie dictum odpowie.

    Mi na wpisanie obok podpisu: "(brak pieczątki)" nic już nie odpowiadał.

    Tomek

  • 16. Data: 2011-05-18 19:15:35
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    tomek w <news:20110518200705.5ed0e3f2@unk>:

    > Mi na wpisanie obok podpisu: "(brak pieczątki)" nic już nie odpowiadał.

    Gdzie jest moje "Trzynaste piórko Eufemii" bo nie pamiętam jak sobie
    Zwierzątko poradziło z Pieczątkowcami... :D

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 17. Data: 2011-05-18 19:48:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello 'Tom,

    > Gdzie jest moje "Trzynaste piórko Eufemii" bo nie pamiętam jak sobie
    > Zwierzątko poradziło z Pieczątkowcami... :D

    Jedno zwierzątko tutaj chwaliło się pieczątką o treści...
    "BRAK PIECZĄTKI"

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 18. Data: 2011-05-18 20:12:01
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "news.internetia.pl" <1...@...p.pl> napisał w wiadomości
    > Czy osoba fizyczna musi posiadac pieczątkę ? a co z osoba prawna

    Posiadać nie musi
    Jak ktoś się nudzi to niech się kopie z koniem,
    zamiast za parę zł sobie kupić, choćby wysyłkowo - jutro będzie
    i zapomnieć o problemie pieczątki

  • 19. Data: 2011-05-23 13:52:34
    Od: "wt" <s...@p...onet.pl>

    > Czy osoba fizyczna musi posiadac pieczątkę ? a co z osoba prawna

    Ja się pytałem i dostałem odpowiedź. Ma być tak jak w zgłoszeniu do danego
    urzędu. Jak tam nie było pieczątki, to i na składanych dokumentach nie ma.
    Najwyżej wymagają czytelny podpis.