eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy przejdzie taki motyw: 2 notebooki w 1-osobowej firmie › Re: Czy przejdzie taki motyw: 2 notebooki w 1-osobowej firmie
  • Data: 2007-04-23 21:20:29
    Temat: Re: Czy przejdzie taki motyw: 2 notebooki w 1-osobowej firmie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 23 Apr 2007, Ania wrote:

    > Użytkownik <t...@o...pl> napisał
    >
    > A to czemu?jesli jest ŚT to IHMO nie można ot tak zaprzestać
    > amortyzacji,jedynie po sprzedazy .Mylę się?

    IMHO... tak :)
    Mianowicie przepis przewiduje, że jakby przestał być "w związku
    ze zmnianą profilu" potrzebny JAKIKOLWIEK notebook, to amortyzacja
    powinna zostać "odlożona".
    W przeciwnym przypadku nie widzę podstaw :)
    Jak dla mnie, jest oczywiste ze (nawet) odłożony na półkę notebook
    stanowi "zapas awaryjny". Ustawodawca najwyraźniej postanowił że
    tak jest "z założenia" (dopóki ST takiej klasy są w ogóle potrzebne
    w firmie).

    pzdr, Gotfryd