  • Data: 2003-03-25 15:43:25
    Temat: Re: Czy to jest kosztem uzyskania przychodów?
    Od: "j23" <w...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:66o08vkj99vkdm3ff0ncn6vnpvfqdtcg7i@4ax.com...
    > Pięknego dnia Tue, 25 Mar 2003 13:47:35 +0100, "j23"
    > <w...@s...com.pl> zakodował:

    > A dlaczego państwo (czyli my wszyscy) mamy płacić za Twoje nieudane
    > decyzje?

    To Państwo (nie pisze wy wszyscy, bo wielu tak jak ja ciezko haruje) zabiera
    mi 70% moich ciezko zarobionych pieniedzy???!!!!! To po pierwsze....

    po drugie to Panstwo za te ukradzione mi pieniadze utrzymuje cala armie
    darmozjadow (do których zapewne i Ty sie zaliczasz)

    po trzecie moje pytanie jest czy ZGODNIE Z PRAWEM moge cos takiego zaliczyc
    jako koszt uzyskania przychodu. Zgodnie z Twoja interpretacja pewnie kosztem
    uzyskania przychodu nie bylby tez samochod, no bo przeciez mozna chodzic na
    piechote, albo jezdzic komunikacja miejska...

    a na koniec jak nie masz nic do powiedzenia, to lepiej sie nie odzywaj...