    From: "Kamila" <K...@2...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Czy to prwda?
    Date: Tue, 18 Jun 2002 11:24:54 +0200

    Nie pokazałam, ale robiąc tak jak robię na nim się opierałam i nigdzie nie
    mogłam znaleźć potwierdzenia na ich twirdzenia.
    Sytuacja wyglądała tak, że przyszli z US zaczęli pisać jakie dokumenty im
    przedstawiam i napisali w protokole, że przerywają kontrolę bo brak jest
    chronologii w rachunkach (chodziło o sposób ich ułożenia)ale z tego zapisu
    wcale to nie wynika, i żeby potem ktoś nie pomyślał, że brakował rachunków.
    Kazali mi je ułożyć i mają o przyjść dzisiaj.
    Zaznaczam, że kontrola jest z zawiści.
    Co mogę zrobić na takie traktowanie.
    Dziękuję CI ORKO za odpowiedź.