    From: "Kamila" <K...@2...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Czy to prwda?
    Date: Thu, 20 Jun 2002 13:49:24 +0200

    Dzięki za wsparcie duchowe, bo jestem totalnie zdołowana (oprócz US mam
    jeszcze b. poważne kłopoty osobiste, ale podobno nieszczęścia chodzą
    parami).
    Jeszcze raz za wszystko dziękuję.
    Do usłyszenia K.

    Użytkownik "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:aes04c$abf$1@sunsite.icm.edu.pl...

    > Użytkownik Kamila <K...@2...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych
> [...]
    > władzy.Wiem, że to bardzo denerwujące i zrobisz jak uważasz.
    > Ile razy miałem do czynienia z urzędasami zawsze działało. Jak w ukazie
    cara
    > "pracownik powinien mieć wygląd lichy i durnowaty by wyglądem swym nie
    > drażnił pracodawcy" w tym wypadku pracodawca urzędnika. :))
    > Wiem, to obłęd typowo polski ale nigdy na tym nie straciłem. Grzecznie
    > bardzo, kawka, ciasteczka, tak oczywiście, ma pani rację, zaraz poprawię,
    co
    > za niedorajda ze mnie... Dużo ma Pani takich niepozbieranych podatników?
    Na