    From: g...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Czy trzeba prowadzic dzialalnosc gospodarcza?
    Date: 16 Sep 2004 15:11:25 +0200

    Jezeli bede sie tym zajmowal to tylko prowadzac dzialalnosc gospodarcza. Wydaje
    mi sie, ze nie warto ryzykowac z szara strefa w internecie bo przeciez kazda
    tranzakcja to zostawiony slad. Zdaje sobie sprae z tego ze czesc ludzi
    handlujacych w sieci dziala w szarej strefie i oknkurowac z nimi cenowo moze
    byc trudniej, ale skoro nie maja zarejestrowanej dzialanlosci to placac za
    towar w hurtownii placa tez Vat. Z drugiej strony ja Vat bede musial doliczyc
    do ceny wiec dla klienta wyjdzie to samo. (Chyba tak to dziala, bo jesli mam
    byc szczery nie prowadzilem jeszcze zadnej dzialanosci wiec zamierzam dopiero
    poszukac informacji na ten temat, przy okazji zna ktos moze jakies dobre
    serwisy internetowe?? Jestem w o tyle dobrej sytuacji, ze pracuje i zdaje sie
    ze prowadzac dzialalnosc nie bede musial placic ZUS'u czy jakiegos innego
    podatku bo robi to za mnie firma).
    Pozdrawiam