  • Data: 2003-02-01 19:26:18
    Temat: Re: Czy trzeba wpisywac jako kup wszystko ?
    Od: "Jacek" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    berdycz <p...@b...pl> wrote:
    > Nagroda zwyczajowa: satysfakcja:-))

    No nie ,zrtobiłeś mnie w bambuko.Nie daruję Ci tego :-)))

    > Choć muszę przyznać, że mam do czynienia z fachowcem, :-)))

    E tam,zaraz fachowiec,siedem klas szkoły podstawowej wieczorowo co prawda
    się ukończyło mając te 25 lat na karku (nie kończyłbym,ale sytuacja mnie
    zmusiła,papier był potrzebny,a nie będę kupował tego chłamu co na
    stadionie mają.To ukończyłem, to też między bajki można włożyć,ale mam
    oryginał) :-)))

    > Karol pyta jak to się robi?, Powiemy mu i innym ????

    berdycz nie wk......j mnie takimi propozycjami.Chcesz odpowiadać za
    współudział lub namawianie do czynów przestępczych?
    Karol jest inteligentny facet i sam na to wpadnie.

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet