  • 1. Data: 2003-01-17 08:40:29
    Temat: Czy w urzędach skarbowych są już druki VAT-7K
    Od: Jureq <j...@o...pl>

    Pytanie jak w temacie

    Próbuję wysłać ten post już po raz trzeci z różnych serverów. Dochodzi
    na pl.test, a tutaj nie chce. Co się dzieje?

  • 2. Data: 2003-01-17 08:53:01
    Temat: Re: Czy w urzędach skarbowych są już druki VAT-7K
    Od: Asmodeusz <c...@a...prv.pl>

    Jureq napisał(a):

    > Pytanie jak w temacie
    >
    > Próbuję wysłać ten post już po raz trzeci z różnych serverów. Dochodzi
    > na pl.test, a tutaj nie chce. Co się dzieje?

    To może spróbuj tylko na jedną grupę na raz ? A moze wysyłasz na
    moderowane grupy ?

  • 3. Data: 2003-01-17 09:00:01
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

    Jureq wrote:
    > Pytanie jak w temacie
    >
    > Próbuję wysłać ten post już po raz trzeci z różnych serverów. Dochodzi
    > na pl.test, a tutaj nie chce. Co się dzieje?

    na pewno jest na www.mf.gov.pl

    galis

  • 4. Data: 2003-01-17 09:00:41
    Od: Jureq <j...@o...pl>

    Asmodeusz wrote:

    > To może spróbuj tylko na jedną grupę na raz ? A moze wysyłasz na
    > moderowane grupy ?

    A ta jest moderowana? Chyba nie
    Gdy dałem na 2 grupy przeszło, wcześniej na jedną nie chciało.
    Podejrzewam, że na tej grupie nie są z jakiegoś powodu przyjmowane
    posty złożone z jednej linii nie kończącej sie LF-em.

  • 5. Data: 2003-01-17 12:08:51
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    http://www.mf.gov.pl/podatki/vat/vat_7k.pdf

    Moze pan sobie wydrukowac sam.
    kolorki nie sa obowiazkowe.

    Boguslaw

  • 6. Data: 2003-01-17 14:47:06
    Od: "Bogus" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Jureq" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Pytanie jak w temacie
    >
    > Próbuję wysłać ten post już po raz trzeci z różnych serverów. Dochodzi
    > na pl.test, a tutaj nie chce. Co się dzieje?

    A do czego służy VAT-7K ?

    Pozdrawiam
    Bogus

  • 7. Data: 2003-01-17 14:54:20
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>

    To samo co VAT-7 tylko kwartalnie (dla Małych Podatników).

    Z.K.

  • 8. Data: 2003-01-17 15:39:58
    Od: "Bios" <a...@b...prv.pl>

    w US mają ale tylko kserokopie (cz-b)

    pozdr

  • 9. Data: 2003-01-17 16:17:16
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>

    W US w Rzeszowie powiedzieli, że do lipca br. można się dalej rozliczać na
    VAT-7 (VAT-7K bardzo niewiele sie różni od VAT-7, przede wszystkim tekstem,
    iż jest to rozliczenie kwartalne).

    Z.K.

    .

  • 10. Data: 2003-01-17 17:34:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Kilka dni temu dyskutowaliśmy na ten temat. Najprawdopodobniej nie widzisz
    po prostu niektórych postów, choć inni je widzą. Mnie się to bardzo często
    zdarza. Mógłbym przypuszczać, że nie dochodzą, ale nigdy nie powtarzam
    odpowiedzi, a nie raz otrzymałem odpowiedzi na posty, których ja nie widzę,
    choć wysłałem i są np. w Googlach.