eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy wynajmujący może żądać oświadczenia o obrotach firmy? › Re: Czy wynajmuj?cy mo?e ??da? o?wiadczenia o obrotach firmy?
  • Data: 2011-08-25 08:03:53
    Temat: Re: Czy wynajmuj?cy mo?e ??da? o?wiadczenia o obrotach firmy?
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (25.08.2011 09:53), wromek wrote:

    > ale ja z Tobą w relacji biznesowej nie jestem a najemca z wynajmującym jest.
    > przykład: tak się składa, że ja wynajmuję mieszkanie komuś i jakbym się
    > dowiedział, że go zwolnili z pracy to bym się mocno zastanowił nad
    > kontynuowaniem daleszej współpracy.
    >
    > czaisz o co mi biega?

    Ja nie czaję. Gdzie tu jest zaufanie? Tj - kto komu ufa?

    A może to chodzi o to, żeby podmiot słabszy dał wszystko czego zażąda
    podmiot silniejszy i jako że nic mu nie pozostaje innego, musi ufać że
    tenże nie zrobi z tego niewłaściwego użytku?

    Jeżeli tak, to w tej interpretacji np. relacje skarbówka-ludzie opierają
    się na zaufaniu :).

    p. m.