eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy zawsze trzeba wprowadzac do rejestru wyposazenia. lub srodkwo trwalych ? › Re: Czy zawsze trzeba wprowadzac do rejestru wyposazenia. lub srodkwo trwalych ?
  • Data: 2004-12-09 23:50:29
    Temat: Re: Czy zawsze trzeba wprowadzac do rejestru wyposazenia. lub srodkwo trwalych ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 9 Dec 2004, Patryk wrote:
    [...]
    >+ Ta ustawa mnie nie obowiazuje. Chodzi mi o dzialy specjalne produkcji rolnej
    [...]
    >+ rozchodow, a jedynie ksiegi VAT-u. W tym momencie nie mam po co amortyzowac
    >+ srodka trwalego.

    Nie wiem jak jest z "rolną".
    Ale w logice "nie mam po co amortyzować" kombinujesz ŹLE: jakby nie
    obowiązek prowadzenia EST lub odpowiednika na ryczałcie, to podatnik
    mógłby poryczałtować sobie kilka lat - a później raz a dobrze wszystko
    zamortyzować :> i po kilku latach wróćić na ryczałt...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)