  • 1. Data: 2004-02-10 18:52:15
    Temat: Czy zmienia sie NIP spolki z o.o. przy zmianie urzedu skarbowego?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Czy zmienia sie NIP spolki z o.o. przy zmianie adresu,
    ktora powoduje zmiane urzedu skarbowego?
    Tak / Nie / Anuluj?

    WAM
    --
    Poszukuje firmy wyzbywajacej sie sprzetu komputerowego.
    Chodzi o sprzet jeszcze w miare sprawny.

  • 2. Data: 2004-02-10 19:11:49
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Tue, 10 Feb 2004 19:52:15 +0100, na pl.soc.prawo.podatki, WAM napisał(a):

    > Czy zmienia sie NIP spolki z o.o. przy zmianie adresu,
    > ktora powoduje zmiane urzedu skarbowego?
    > Tak / Nie / Anuluj?
    >
    > WAM

    Nie

    Mieczysław

  • 3. Data: 2004-02-10 19:12:46
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 10 Feb 2004 20:11:49 +0100, Mieczyslaw <m...@o...pl> wrote:

    >Nie
    Czyli mozliwosc okreslenia rejonu podmiotow po NIPach jest mozliwa
    tylko dla podmiotow, ktore sie nie przenosily? :) A jak juz sie
    przeniesie to sie robi bajzel? :) OK, to dobrze. :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 4. Data: 2004-02-10 19:37:09
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Tue, 10 Feb 2004 20:12:46 +0100, na pl.soc.prawo.podatki, WAM napisał(a):

    > Czyli mozliwosc okreslenia rejonu podmiotow po NIPach jest mozliwa
    > tylko dla podmiotow, ktore sie nie przenosily? :) A jak juz sie
    > przeniesie to sie robi bajzel? :) OK, to dobrze. :)
    >
    > WAM

    Ja przenosiłem firmę (S.A.) z Nysy woj.Opolskie do Katowic i NIP został.
    Dostałem tylko potwierdzenie NIP-u z urzędu z Katowic.

    Mieczysław

  • 5. Data: 2004-02-11 09:29:19
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    WAM wrote:

    > Czyli mozliwosc okreslenia rejonu podmiotow po NIPach jest mozliwa
    > tylko dla podmiotow, ktore sie nie przenosily? :) A jak juz sie
    > przeniesie to sie robi bajzel? :) OK, to dobrze. :)
    >
    > WAM

    Zaden "bajzel" sie nie robi.
    Bajzel to moze zrobic podmiot, ktory nie uaktualni wpisow w KRS

    Boguslaw

  • 6. Data: 2004-02-11 10:48:49
    Od: "j23" <w...@s...com.pl>

    Użytkownik "Mieczyslaw" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ja przenosiłem firmę (S.A.) z Nysy woj.Opolskie do Katowic i NIP został.
    > Dostałem tylko potwierdzenie NIP-u z urzędu z Katowic.

    A mozna sie podlaczyc do pytania? - Jakie dokumenty musiales skladac i czy w
    jednym US czy w obu. Ja niestety mam problem, bo oba urzedy odmowily
    przyjecia papierow jeden zada (te z ktorego sie wynosze) odpisu z KRS i
    VAT-Z, a drugi (oprocz odpisu z KRS, umowy Społki, i Regonu) jeszcze umowy
    rachunku bankowego, umowy najmu lokalu i Regonu z nowym adresem.

  • 7. Data: 2004-02-11 18:10:50
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 11 Feb 2004 11:48:49 +0100, "j23"
    <w...@s...com.pl> wrote:

> [...]
    >VAT-Z, a drugi (oprocz odpisu z KRS, umowy Społki, i Regonu) jeszcze umowy
    >rachunku bankowego, umowy najmu lokalu i Regonu z nowym adresem.
    Potwierdzam, "nowy urzad" zazadal tego co podales: KRS, tekst
    jednolity umowy spolki , regon po zmianach, umowa z banku, umowa najmu
    lokalu. Stary urzad powiedzial ze do nich nie trzeba nic zglaszac, ale
    gdzies czytalem/slyszalem ze trzeba. Tylko co skladac skoro w starym
    urzedzie mowia ze nic?

    WAM

  • 8. Data: 2004-02-11 18:11:47
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 11 Feb 2004 10:29:19 +0100, bosz <b...@u...agh.edu.pl> wrote:

    >Zaden "bajzel" sie nie robi.
    Robi sie w tym sensie ze pierwsze cyfry NIP okreslaja przynaleznosc do
    konkretnego urzedu. a jak sie przeniesiemy to NIP sie nie zmienia wiec
    po numerze mozna sadzic ze podmiot podlega pod urzad A a on juz
    podlega pod B :)

    WAM

  • 9. Data: 2004-02-12 13:03:56
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    WAM wrote:

    > Robi sie w tym sensie ze pierwsze cyfry NIP okreslaja przynaleznosc do
    > konkretnego urzedu.

    To po to, by nie bylo bajzlu przy NADAWANIU numerow.

    Boguslaw

  • 10. Data: 2004-02-14 01:05:41
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia śro 11. lutego 2004 19:11 opublikowane na
    pl.soc.prawo.podatki podpisane WAM:

    > Robi sie w tym sensie ze pierwsze cyfry NIP okreslaja przynaleznosc do
    > konkretnego urzedu.

    A kto to mówi? MF nie daje takich informacji, nie ma też zestawienia takich
    numerów. Niektóre programy mają takie sprawdzanie, ale to nieoficjalny
    zbiór danych.

    > a jak sie przeniesiemy to NIP sie nie zmienia wiec
    > po numerze mozna sadzic ze podmiot podlega pod urzad A a on juz
    > podlega pod B :)

    Bałagan to by był, jakby NIP się zmieniał. Musiałbyś wszędzie zmieniać u
    kontrahentów, w urzędach itp. A wiedza z NIPu pod jaki US podlegasz jest
    psu na budę potrzebna. Ty wiesz, a Twoim kontrahentom to niepotrzebne.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)