  • 1. Data: 2004-02-10 16:59:01
    Temat: PROGRAM SOD.PFRON
    Od: sonia <a...@t...pl>

    Czy ktoś z formułowiczów jest z zakładu pracy chronionej i ma też problemy z tym
    słynnym programem dofinansowań? 3 dni do końca ., a tu mie można ściągnąć dobrze
    programu. POMOCY!!!!!
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2004-02-10 17:28:43
    Temat: Re: PROGRAM SOD.PFRON
    Od: "Jerzy Kępa" <j...@b...com.pl>

    Jeśli chcesz na priva daj znać (niecałe 6 Mb)
    Jeśli masz inne problemy spróbuję pomóc.
    Pozdrawiam - Jurek

  • 3. Data: 2004-02-10 18:26:28
    Temat: Re: Re: PROGRAM SOD.PFRON
    Od: sonia <a...@t...pl>

    Dzięki za reakcję, skontaktowałam się przed chwilą z PFRONEM i wyjaśniłam co nieco.
    Mam pytanie, czy w programie offline dokumenty nie wymagaja autoryzacji tak jak w
    online, bo to mnie właśnie trochę zmyliło, i czy napewno nie można drukować, chociaz
    jest taka opcja. Jak mam sprawdzić poprawność wprowadzania jak mam ponad 100 osób.
    PFRON odpowiedział przed chwilą że w następnym tygodniu będzie nowa wersja
    aplikacji, ale nie bardzo w to wierzę widząc jak działają te programy.
    pozdrawiam
    sonia
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 4. Data: 2004-02-10 19:37:06
    Od: "Jerzy Kępa" <j...@b...com.pl>

    > Mam pytanie, czy w programie offline dokumenty nie wymagaja autoryzacji
    tak jak w online,
    Wymagają. Autoryzacja odbywa się poprzez wskazanie w momencie logowania do
    programu offline
    pliku z certyfikatem, który otrzymałaś (bądź otrzymasz) z PFRON. Informacje
    z tego pliku "dołączają"
    się automatycznie w monencie wysyłania i stanowią coś w rodzaju Twojego
    "podpisu elektronicznego".

    > czy napewno nie można drukować, chociaz jest taka opcja.
    Nie można. W aktualnej wersji (1.3) po wybraniu opcji drukowania wyświetla
    się informacja, że jest ona niedostępna.

    > Jak mam sprawdzić poprawność wprowadzania jak mam ponad 100 osób.
    Program robi to automatycznie. Błędne pola podświetlane są na czerwono.
    (oczywiście
    tylko w przypadku błędów możliwych do wykrycia przez program, np
    nieistniejący kod)

    U nas działa OK. (Importujemy dane z systemu kadry-płace).
    Nie robiliśmy tylko fizycznej operacji wysyłki, ale mamy nadzieję że
    pójdzie.
    Pozdrawiam - Jurek.
    PS. Wszystkie moje informacje są wyłącznie moim osobistym poglądem.

  • 5. Data: 2004-02-10 20:07:08
    Temat: Re: Re: Re: PROGRAM SOD.PFRON
    Od: sonia <a...@t...pl>

    Dzięki za podpowiedzi. Zmyliła mnie ta autoryzacja, która w online jest po każdym
    dokumencie. Teraz wiem ,że hasło wprowadzane przy logowaniu jest pobierane z
    certyfikatu, więc jeśli mogę wejść w program to znaczy że jest ok.
    Ale nie wszystkie błędy są wyłapywane przez system np. traktuje jako błąd brak nazwy
    gminy a nie pokazuje np. błędnego numeru NIP.
    Ja wprowadziłam wszystko ręcznie i teraz gdy upewniłam się od Ciebie i od PFRONU że
    jest dobrze, to jutro wysyłam. Miejmy nadzieję że z tym już nie będzie takich
    kłopotów.
    Serdecznie pozdrawiam i miłej nocy
    sonia.
    --