    From: "Robert" <briesen[nospam]@o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Czynny żal
    Date: Mon, 14 Aug 2006 22:12:12 +0200

    Użytkownik "t" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:op.teadncuo5o25xk@serwer.mshome.net...

    > Odtworzyć znaczy dostać duplikaty faktur kosztowych i wystawić duplikaty
    > faktur
    > przychodowych.
    >
    > Faktura nie musi być podpisana, a mimo to jest traktowana jak święty
    > graal,
    > trochę to absurdalne ale tak jest i tyle. Przykładowo jeśli dostaniesz
    > faxa faktury
    > nadanej pocztą to się to nie liczy.
    > Swoją drogą ciekawe jak to jets gdy wysyłam kleintowi fakturę w PDFie i on
    > sobie ją
    > drukuje. W końcu oryginał nie powstał jeszcze fizycznie a więc tak
> [...]

    Widzisz "t", i tu jest cała paranoja polskiego systemu podatkowego.
    Miałem kiedyś przypadek, że otrzymałem od swojego dostawcy fakturę (ja byłem
    kupującym) fakturę podpisaną przeze mnie i przez dotawcę, płatność za
    fakturę, potwierdzona, wszystkie wymogi formalne spełnione. Teoretycznie.
    Lecz w czasie jakiejś tam kontroli krzyżowej okazało się, że mój dostawca
    nie ma zaewidencjonowanej owej faktury, mimo tego, że ja mam oryginał z
    pieczęcią i podpisem, mam płatność, zaewidencjonowałem ją jako koszt, nie
    uznano mi tego :|. Na dziś.
    Na dziś, bo walczę o to :))
    Bo za jakiej racji ja mam ponosić jakąkolwiek odpowiedzialność za to, że
    ktoś gdzieś czegoś nie ujął?
    Kur.... jakie to jest głupie :/