  • 11. Data: 2002-07-23 08:23:03
    Temat: Re: DG
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik Tristan Alder napisał:

    > Nawet jeśli zarejestrowała się z nazwą skróconą? Widzę wiele firm
    > wokoło, które używają samej nazwy.
    Tristanie, nie chec mie sie pisac jeszcze raz. Sięgnij do mojego
    niedawnego postu na pl.soc.prawo. Był tam identyczny wątek.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 12. Data: 2002-07-23 08:50:50
    Od: "Likryska" <l...@s...onet.pl>

    > Nawet jeśli zarejestrowała się z nazwą skróconą? Widzę wiele firm
    > wokoło, które używają samej nazwy.

    Jeżeli prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą , nr NIP masz nadany
    na swoje nazwisko i imię. NIP nie jest nadany na jakąś tam firmę HOKUS
    POKUS. Na fakturach wg mnie bezwzględnie powinieneś używać Imienia i
    Nazwiska.

    Pozdrawiam Krystyna