    From: Agnieszka Krysiak <p...@p...tukan.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: DG a umowa o dzieło
    Date: Tue, 08 Oct 2002 10:16:42 +0200

    Jakże cieszy mnie, że Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne
    <s...@s...com.pl> pisze:

    > Oj, ale ty też zamotałaś :)
    > Po kolei:
    >1. *Ty* masz realizować umowę, czy *kogoś* chcesz (w swojej DG)
    > zatrudnić jako podwykonawcę ?

    Robię tłumaczenie dla muzeum. Przepraszam za nieścisłość.

    > Jeśli 1.1 to:
    >2. Masz *zamiar* wykonać dzieło jako DG czy jako umowę osobistą ?
    >
    > Do niektórych przypadków komentarze już dostałaś ;) !

    No właśnie - nie wiem, czy mogę tak czy tak. W zasadzie jest mi to
    obojętne, ale przypuszczam, że muzeum wolałoby, żeby umowa była
    podpisana z firmą.
    A więc: czy jako firma mogę spokojnie podpisać taką umowę (pytam, bo
    nasłuchałam się i naczytałam się w różnych wątkach tylu wersji, że po
    prostu nie wiem), i jeśli tak, to w jaki sposób się to księguje?
    Przyznam, ze o ile odpowiedź na moje pierwsze pytanie jest pilna (umowę
    mam podpisywać za 2 godzinki) to co do księgowania mogę poczekać (jeśli
    w ogóle jest o czym pisać :-))

    Agnieszka
    --
    .-._ http://www.pieski.tukan.pl/ _.-.