  • Data: 2003-01-29 23:10:19
    Temat: Re: DG i zatrudnienie pracownika
    Od: "Jacek" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    berdycz <p...@b...pl> wrote:
    > Do mnie bardziej przemawia
    > stare powiedzenie Bismarcka. "dajcie Polakom samym się rządzić..."

    No to będą Toba rządzic pogrobowcy Bismarcka

    > I mam obrzydzenie i pogardę do polityków ostatnich lat, urzędników.
    > A Urzędnik Skarbowy i ZUSowy działa na mnie jak płachta na byka.
    > Tępe to, pożyteczną pracą nie zhańbione, niewiele może, a się
    wyżywa:-(

    Ja dziwnym trafem też mam takie odczucia,ale jakoś nie mogę uwierzyć ze
    sojusz z unią cokolwiek zmieni na lepsze.
    Tępoty nie zmienisz,co najwyżej zmieni się jej kraj pochodzenia.Tępote
    trzeba tępić i wyrywać jak chwasty-z korzeniami.

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet