    From: w...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: DG konto do rozliczen i jego oprocentowanie
    Date: Thu, 5 Mar 2009 08:47:18 -0800 (PST)

    On 5 Mar, 16:12, Tomek <t...@o...pl> wrote:

    > Tak, przy takich kombinacjach to dobrze jest mieć wszystko ładnie
    > rozpisane na papierze i zrecenzowane (na piśmie!) przez doradcę podatkowego
    > który weźmie za to odpowiedzialność.
    > Bo ostatnie co byś chciał to żeby każdą złotówkę wpływu skarbówka
    > zaliczyła CI jako Twój przychód, a wypływów nie uznali za koszty.

    Heh nie mam doradcy podatkowego, dlatego tutaj pytam. Tak na prawdę,
    to wg umowy agencyjnej nie mogą tego jako przychód zaliczyć (wiem, oni
    wszystko mogą) ale w sumie, działalność opiera się o umowę agencyjną,
    więc taka interpretacja urzędu oznaczała by, że działam nielegalne :)

    W każdym razie, agenci lotto, pkp czy poczta polska też są umocowani
    do pobierania należności (utarg), a to już jest dosyć popularna
    działalność :) Tylko te odsetki mnie niepokoją. Zapisze coś w umowie,
    i dam komuś spojrzeć.

    Pozdrawiam i dzięki.
    Whatlogin