  • 1. Data: 2005-11-25 08:49:59
    Temat: Re: DG - lekarz - co potrzebuje ?
    Od: "Magdalena B" <mdrudausuńto@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "betap" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dm44fm$269$1@news.onet.pl...

    > wiekie dzieki

    Uwierzyłeś?
    nie żartuj
    Jeśli chcesz skorzystać z usług bezpłatnej służby zdrowia musisz mieś
    dyskietkę lub książeczkę zdrowia.Otrzymasz je w NFZ na podstawie dokumentau
    ZUZ ZUA lub ZZA.

    --
    <><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
    Pozdrawiam

    To tylko moje prywatne opinie

  • 2. Data: 2005-11-30 00:42:03
    Od: Krz <krz_bia@usun_to.poczta.onet.pl>

    Magdalena B wrote:
> [...]
    > Jeśli chcesz skorzystać z usług bezpłatnej służby zdrowia musisz mieś
    > dyskietkę lub książeczkę zdrowia.Otrzymasz je w NFZ na podstawie dokumentau

    Nie żartuj. :-)
    Jest jak napisałem, bo tak to robię. I w poradniach i w laboratoriach i
    w szpitalach wymagają wydruku potwierdzenia wpłaty składki zdrowotnej za
    ostatni miesiąc. Wręcz są wywieszone kartki z informacjami co pacjent
    powinien mieć przy rejestracji do poradni czy laboratorium czy szpitala...

    /Krz

  • 3. Data: 2005-11-30 06:36:08
    Od: "Magdalena B" <mdrudausuńto@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Krz" <krz_bia@usun_to.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ostatni miesiąc. Wręcz są wywieszone kartki z informacjami co pacjent
    > powinien mieć przy rejestracji do poradni czy laboratorium czy szpitala...

    Tak?
    A legitymacji ubezpeiczeniowej lub dyskietki od ciebie nie wymagają?
    Ty to masz przywileje. OD całej reszty osób prowadzących działalność
    gospodarczą - owszem.

    --
    <><><><><><><><><><><><><><><><><><><>

  • 4. Data: 2005-11-30 07:30:42
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Magdalena B wrote:

    . I w poradniach i w

    > A legitymacji ubezpeiczeniowej lub dyskietki od ciebie nie wymagają?
    > Ty to masz przywileje. OD całej reszty osób prowadzących działalność
    > gospodarczą - owszem.

    No nie, serio?
    U mnie wystarcza wydruk
    potwierdzenia wpłaty. A czasem wystarcza tylko
    żądanie oświadczenia o odmowie świadczeń
    ubezpieczonemu.

  • 5. Data: 2005-11-30 12:16:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 30 Nov 2005, Krz wrote:

> [...]
    [...]
    > Nie żartuj. :-)
    > Jest jak napisałem, bo tak to robię. I w poradniach i w laboratoriach i w
    > szpitalach wymagają wydruku potwierdzenia wpłaty składki zdrowotnej za
    > ostatni miesiąc.

    Hola, hop !!
    Nie piszecie najważniejszej rzeczy - w której kasie jesteście.

    A różnice są w skali kraju drastyczne - w śląskiej ("mojej") jako
    jedynej wdrożono skutecznie wdrożono obsługę za pomocą kart
    chipowych (i podobno *za to* wywalono oraz próbowano postawić
    przed prokuratorem ówczesnego szefa kasy - a IMO jeśli owe karty
    mają jakieś wady, to głównie taką że... znacznie trudniej
    oszukiwać :>, widocznie zbyt łatwo prześledzić rozliczenia :>),
    ze dwie były na etapie przygotowania do wprowadzenia kart
    (co odwołano w trybie pospiesznym, chyba nawet przetargi
    już "w toku" były) - niemniej pewnie już jakieś kroki poczyniono
    i "na dyskietkę" to i owo działa.
    W tych kasach, a nie w całym kraju.

    Po prawdzie ze społecznej służby skorzystałem raz (jak mniemam
    prowadzący DG mają chorowitość znacznie mniejszą od policjantów :>)
    ale choć wziąłem przezornie wydruk z mbankowej wpłaty - to poza
    kartą (chipową) nikt nic więcej odemnie nie chciał.

    > Wręcz są wywieszone kartki z informacjami co pacjent
    > powinien mieć przy rejestracji do poradni czy laboratorium czy szpitala...

    Tia...

    Jak to ten minister co skutecznie zablokował "chipy" się zwał,
    chyba Łapiński ? Intrygujące co ON miał w tym za interes.
    Bo że to było pod pozorem zaoszczędzenia promilowych wydatków
    (utrudniających procentowe wycieki :>) to wiem.

    W której jesteś kasie ? :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 6. Data: 2005-12-08 13:57:38
    Od: "Magdalena B" <mdrudausuńto@poczta.onet.pl>

> [...]
    > Bo że to było pod pozorem zaoszczędzenia promilowych wydatków
    > (utrudniających procentowe wycieki :>) to wiem.

    Ja jestem w śląskiej i wymagają "dyskeitki". Na próbę wciakania im
    potwierdzeń wpłat reagują zrobieniem wielkich oczu.