    From: "ati" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: DG (mąż) i samochód żony (koszty)
    Date: Wed, 4 Jan 2006 15:24:52 +0100

    Na moje oko mozesz swiadczyc prace na rzecz bylego pracodawcy (tylko
    pamietaj ze placisz wtedy caly ZUS ok 700zl).Siedzibe zakladu wpisujesz twoj
    dom/mieszkanie,przeciez nikt nie musi wiedziec ze pracujesz tylko dla bylego
    pracodawcy (nie wiem jako co tam pracujesz ale prace zawsze mozna przeniesc
    do domu).Postaraj sie znalezc jakis jeszcze klientow...
    Druga rzecz to samochod,tutaj nie edize tak latwo.Jak wspomnial moj
    poprzednik dojazdy codziennie do klienta to podejzane,jeszcze ciagle do tego
    samego.Co do stosunku pracy to gdyby to nie byl twoj byly pracodawca nie
    bylo by problemu a tak moze byc.
    I na koniec-wiele osob robi wlasnie tak jak ty i zyja (ale nie pracuja w
    siedzibie bylego pracodawcy tylko siedzibe maja tam gdzie mieszkaja)

    Ati