  • Data: 2007-06-14 11:33:35
    Temat: Re: DG nazwa firmy na pieczatce
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia -06-2007 o 13:12:01 cef <c...@i...pl> napisał(a):

    > A dlaczego ma znikać nazwisko?
    > Całkiem sporo popularnych nazw firm, to właśnie nazwiska.

    Kwestia mentalności, jedni chcą uniknąć nawiska jak zarazy,
    inni są dumni że fimrują nazwiskiem.
    Ja na początku prowadzenia DG też niezbyt lubiłem
    moje ALFA Jan Kowalski, ale teraz coraz bardziej jestem
    z tego zadowolony że firmuję swój biznes - i coraz bardziej
    sceptycznie patrzę na DG w których prowadzący ukrywa swoje
    personalia/status prawny,
    czylli wszelkie MAREXY, TRADEXY, POLKEFIRY i inne, bez dopiska sp.zoo
    sp.j Jan Kowalski i ska, s.c. Jan KOwalski i ska czy samego Jak Kowalski