    From: Wrak Tristana <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: DG nazwa firmy na pieczatce
    Date: Thu, 14 Jun 2007 14:12:09 +0200

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 14 czerwca 2007 13:33
    (autor t...@o...pl
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <op.ttws19z3ipkhj4@unk>):

    > Kwestia mentalności, jedni chcą uniknąć nawiska jak zarazy,
    > inni są dumni że fimrują nazwiskiem.
    > Ja na początku prowadzenia DG też niezbyt lubiłem
    > moje ALFA Jan Kowalski, ale teraz coraz bardziej jestem
    > z tego zadowolony że firmuję swój biznes

    Do czasu.... Poza tym, poza Janem Kowalskim budujesz markę ALFA. Na rynku
    liczy się marka. Był Jobs, nie było Jobsa, jest Jobs a Dżabłuszko to samo.
    Był Biluś jest Łysy Ćpun, a Mikry Miętki ten sam.

    Jak masz stragan z truskawkami to ci jedno. Jeśli jednak budujesz większe
    przedsiębiorstwo, to może zostaniesz kiedyś zoo lub sa. Może przejmie je
    Twój syn?

    Poza tym dziwnie brzmi ,,Dzień dobry, jestem Wacław Niezamężny
    przedstawiciel firmy Jan Kowalski.''

    Owszem, nazwiska funkcjonują w przemyśle, ale raczej w przypadku znanych
    projektantów lub czegoś z okolic mody.

    > - i coraz bardziej
    > sceptycznie patrzę na DG w których prowadzący ukrywa swoje
    > personalia/status prawny,
    > czylli wszelkie MAREXY, TRADEXY, POLKEFIRY i inne, bez dopiska sp.zoo
    > sp.j Jan Kowalski i ska, s.c. Jan KOwalski i ska czy samego Jak Kowalski

    Ano ukrywają, bo DG OF brzmi niepoważnie.... A do zoo czy sa nie mają prawa.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: z...@w...pl, t...@l...pl, e...@e...edu.pl,