    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: DG nazwa firmy na pieczatce
    Date: Tue, 19 Jun 2007 20:59:42 +0000 (UTC)
    <f4ophb$kht$1@inews.gazeta.pl> <f4ouq3$ne2$1@news.onet.pl>
    <f4padq$pqk$1@news.onet.pl> <f4r6sr$cea$1@news.onet.pl>
    <f4r82c$kju$1@nemesis.news.tpi.pl> <op.ttws19z3ipkhj4@unk>
    <f4rbaq$r6j$1@news.onet.pl> <p...@g...com>
    <f4roc0$5j5$1@news.onet.pl> <f4sbij$7o3$1@news.onet.pl>
    <f4tb73$pef$1@news.onet.pl> <op.ttyhdujeipkhj4@unk>
    <f4tpgo$9ks$1@news.onet.pl> <Pine.WNT.4.64.0706151547550.4036@athlon64>
    <f4uq33$bh7$3@news.onet.pl> <Pine.WNT.4.64.0706160831170.3004@athlon64>

    Dnia Tue, 19 Jun 2007 22:15:55 +0200, Wrak Tristana napisał(a):
    [...]
    > W moim wieku to wiesz... :D

    > Aaa... Bo jestem już w średnim wieku i nie mam promotorów? :D

    Promotor to tutaj skrot myslowy. Ogolnie chodzi o czlowieka do ktorego
    musisz sie zwracaz z pewnym szacunkiem, bo albo na to zasluguje, albo
    tego oczekuje zas duzo od niego zalezy.

    Takiego nie poprosisz "poprosze Jana" ani "poprosze pana Jana", bo
    zostanie to odebrane jako impertynencja. "Poprosze pana doktora/prezesa/
    dziekana/przewodniczacego/... Jana" tez nie jest zbyt grzeczne.

    Juz nie wspominajac o adresowaniu korespondencji. Ciekaw jestem co
    piszesz na kopertach :)

    > Nie. Po prostu dzwoniąc mówię, że chcę rozmawiać z księgową...
    > Interesuje mnie rozmowa w danej sprawie. Więc czy księgowa nazywa się
    > Marzena czy Leokadia to mi wisi. Zresztą, zazwyczaj nie znam jej imienia
    > i nazwiska

    Nie zdarzylo ci sie zadzwonic nigdy do znajomego lub znajomego znajomego
    na telefon "do pracy"?

    p.m.