  • 1. Data: 2003-04-25 12:20:38
    Temat: DG - pelna ksiegowosc - kiedy
    Od: "Joanna Bałuszek" <k...@i...pl>

    Witam,

    Jakie sa progi (obrot/dochod/inne) wymuszajace przejscie z KPiR na pelna
    ksiegowosc?

    pzdr
    aska

    ps. Przepraszam za lenistwo... ale moze ktos zna na szybko odpowiedz

  • 2. Data: 2003-04-25 14:17:18
    Temat: Re: DG - pelna ksiegowosc - kiedy
    Od: "..::FELIPE::.." <p...@2...pl>

    wydaje mi sie ze rownowartosc 800000 euro z dnia xx wrzesnia roku
    poprzedzajacego rok obrotowy, niech mnie ktos poprawi jak sie myle, pytanie
    tylko, co sie liczy, tego nie wiem sam...

    przychod, obrót, (przychody plus koszty)/2 ???

    dzieki za pomoc

    pozdr

    #F#

  • 3. Data: 2003-04-25 20:50:11
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    obrot 800 000 euro w roku ubieglym, po kursie z dnia 30 wrzesnia

    grzess