eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiDG - przeprowadzka - meldunek › Re: DG - przeprowadzka - meldunek
  • Data: 2007-06-14 22:19:47
    Temat: Re: DG - przeprowadzka - meldunek
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Wed, 13 Jun 2007, nextval('seq') wrote:

    > wazne co napiszesz w zgloszeniu US _>miejsce zamieszkania - bo tam przyjdzie
    > urzednik na kontrole (nie na wyspe lalapumpa) - jak juz napisali - firma to
    > ty a ty zglaszasz, ze jestes pod adresem (zamieszkania-tam gdzie spisz).

    ...i to się w 100% zgadza...

    > Miesjce wykonywania dzialalnosci nie oznacza, ze tam mozesz trzymac papiery
    > (odstepstwem jest biuro rach.) - papiery sa w firmie - czyli tam gdzie Ty

    Sprzeciw!!!
    Papiery są tam, gdzie się poda że są.
    Zdaje się na NIP jest nawet stosowna rubryka (nie pamiętam :))
    Pomijam oczywiście te papiery, które mają określone w przepisach
    szczegółowych miejsce trzymania, czyli:
    - KPiR, która MOŻE być w każdym miejscu prowadzenia, albo jest
    jedna dla firmy i dla odmiany:
    - ewidencja sprzedaży, która MUSI (jeśli jest stosowana i korzysta
    się z prawa do nieujmowania wpisów do KPiR na bieżąco ani nie
    ma kas fiskalnych itp) w każdym miejscu prowadzenia, w tym
    w ruchomych
    ...i inne takie :)

    > bo Ty jestes firma i papiery sa tam gdzie spisz(nooo mieszkasz :).

    A możesz wskazać podstawę prawną obowiązku trzymania papierów
    w miejscu zamieszkania?

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1