eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiDG + rozpoczęcie etatu w trakcie miesiąca - jak zapłacić mniej ZUS? › Re: DG + rozpoczęcie etatu w trakcie miesiąca - jak zapłacić mniej ZUS?
  • Data: 2010-10-06 22:30:32
    Temat: Re: DG + rozpoczęcie etatu w trakcie miesiąca - jak zapłacić mniej ZUS?
    Od: tester <t...@t...tester> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik SDD napisał:
    > Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > 700/0,5 = 1400/1
    > Taka matematyka.
    Żeby doprecyzować powiedzmy kwota 5000 brutto/mies zamyka temat śr krajowej.

    > Czyli co, pracodawca w deklaracji rozliczeniowej wpisze takiemu pracownikowi
    > za ten miesiac podstawe 0, pomimo ze pracowal i ze otrzyma za ten okres
    > wynagrodzenie?
    w deklaracji podatkowej składanej w kolejnym miesiącu powinna być
    uwzględniona chyba wypłata powiedzmy 31.10 i wtedy za połowę miesiąca
    jest chyba tytuł z 15dni umowy o pracę . Jeśli księgowa to wypłaci w
    listopadzie, to przyznam jestem w kropce jeśli chodzi o płacenie za
    14dni składki społecznej z DG w październiku...
    Ratunku!:-)

    Mrówek.