  • Data: 2003-01-28 16:28:13
    Temat: Re: DG vs DO - obrona konieczna - jak często?
    Od: "berdycz" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jureq" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b1601e$15qh$2@news.atman.pl...
    > Chyba tylko sugestia: działalność gospodarcza jest to coś co się robi
    > stale a nie jednorazowo

    No i co w związku z tym???
    Jeśli jakieś firmie sprzedaję raz w roku, a jestem duża fabryka z 1000 najemników to
    prowadzę ciągłą działalność???
    Jak jestem jednoosobowy geszeft i raz w roku jakieś firmie cos sprzedam to prowadzę
    stale???
    Ja uważam, że tak.
    Zatem indywidualnemu raz w roku wystarczy.
    A jak się to pani urzędniczce bardzo nie podoba, to zdrowie może stracić, bo na nic
    więcej oprócz mordobicia nie zasługuje:-(