  • 21. Data: 2003-01-30 00:32:46
    Temat: Re: DG vs DO - obrona konieczna - jak często?
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Latet" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b15vas$8ek$1@news.tpi.pl...

    > Przyjąłem wariant obroby (lub jak kto woli - zabezpieczenia)
    > polegający na wystawianiu małej ilosci faktur na osoby prywatne
    > nie prowadzace DG. Oczywiscie pilnuję, aby zgadzał się rodzaj usług,
    > tzn. abym na każdy rodzaj usług, który wykonuję na rzecz firm,
    > miał "podkładkę" na osoby prywatne.
    >
    > I tylko mam 1 wątpliwośc i 1 pytanko:
    > Jak często musze wystawiać te - "prywatne faktury obronne"?
    > "Gazeta prawna" pisze, że raz w roku spoko wystarczy.

    No i starczy, ty takie usługi świadczysz (wykonujesz je i dla firm i dla ludnosci),
    rekalmujesz się a "lud" nie chce więc się
    cieszysz ze chociaz z jakąs firma udało ci sie kontakt nawiązać. A skoro nie upadasz
    i trwasz to nie jest tak z toba źle no a że
    "lud" cie olewa ... no trudno ty stoisz do niego otworem :)

    > Wielu jednak sugerowało, że trzeba raz w miesiącu, zwłaszcza
    > jeśli jest się VAT-manem.

    Prosze cie, jezeli masz taka potrzebe i to cie uspoki to wystawiaj i co tydzień ale
    nie uzywaj słowa "trzeba", jest wolność
    gospodarcza i do Lateta przez 3 lata zaden "lud" może nie przyjśc i zyje tylko z firm
    a w 4 roku " drzwi sie od "fizycznych" zamykac
    nie będą :))

    > Czy ktoś może dokopał się do podstaw prawnych mówiących,
    > że miałoby to być raz w roku lub raz w miesiącu?

    Tutaj to juz przesadziłeś, czasy godpodarki sterowanej mamy juz dawno za sobą. No i
    ciekawe jak jakies przepisy moga kogokolwiek
    zmusić "fizycznego" ze by od ciebie kupil usługę czy towar.
    A w kwestii bezpieczeństwa to podoba mi sie pomysl Gotfryda z krzywą Gaussa :)) ...
    no i jakby co to masz od razy dowód
    matematyczno-graficzny :))

  • 22. Data: 2003-01-30 01:03:32
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

    > No i starczy, ty takie usługi świadczysz (wykonujesz je i dla firm i dla
    ludnosci), rekalmujesz się a "lud" nie chce więc....

    A co, jesli sie nie reklamuję?
    Mam obowiązek reklamowania się?

    (o obowiązku szyldu na budynku juz kiedyś dyskutowalismy,
    ale to nieco inna bajka i zadnego szyldu nie powiesze, bo to
    naruszałoby moją prywatnosci i bezpieczenstwo!).

    Latet

  • 23. Data: 2003-01-30 09:54:16
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > ale to nieco inna bajka i zadnego szyldu nie powiesze, bo to
    > naruszałoby moją prywatnosci i bezpieczenstwo!).

    Zawsze jakaś "agencja ochrony" mogłaby cię "chronić" za drobne 20% utargu:-(

  • 24. Data: 2003-01-30 10:03:44
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

    > Zawsze jakaś "agencja ochrony" mogłaby cię "chronić" za drobne 20%
    utargu:-(

    Otóż to.

    Latet

  • 25. Data: 2003-01-30 12:51:10
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 30 Jan 2003 10:54:16 +0100, w <b1asmt$b6r$1@news.tpi.pl>,
    "berdycz" <p...@b...pl> napisał(-a):

    > Zawsze jakaś "agencja ochrony" mogłaby cię "chronić" za drobne 20% utargu:-(

    Boże, skąd się takie głupoty biorą...

  • 26. Data: 2003-01-30 13:09:25
    Od: "Latet" <n...@p...onet.pl>

    >Boże, skąd się takie głupoty biorą...

    Z życia !!!

    Latet

  • 27. Data: 2003-01-30 13:31:13
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 30 Jan 2003 14:09:25 +0100, w <b1b847$67d$1@news.tpi.pl>, "Latet"
    <n...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > utargu:-(
    >
    > Z życia !!!

    Hmmm...

    Chyba Twojego :).

  • 28. Data: 2003-01-30 14:58:32
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    Boże, skąd się takie głupoty biorą...

    Widać nigdy nie dostałeś po ryju, ani nikt z Twoich bliskich nie płacił, żeby po ryju
    nie dostać:-(

  • 29. Data: 2003-01-30 16:09:33
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 30 Jan 2003 15:58:32 +0100, w <b1behd$crh$1@news.tpi.pl>,
    "berdycz" <p...@b...pl> napisał(-a):

    > Widać nigdy nie dostałeś po ryju, ani nikt z Twoich bliskich nie płacił, żeby po
    ryju nie dostać:-(

    Widać nie. Pewnie dlatego, że coraz trudniej o frajerów...

  • 30. Data: 2003-01-30 16:55:32
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    >Widać nie. Pewnie dlatego, że coraz trudniej o frajerów...

    Ojejku... to by element humorystyczny, nie mający związku z codziennością, ale jak
    ktoś nie chce tabliczki, to ma jeszcze jeden
    powód.

    I niech haracze dotykają innych, nie nas :-)
    Wystarczy , ze płacimy coraz większy haracz "nienasyconej zbrojnej organizacji
    rozbójniczej"