  • 1. Data: 2003-01-28 12:33:44
    Temat: KASA FISKALNA -KONTROLA
    Od: "zenek" <d...@o...pl>

    W moim sklepie zamiast normalnych kas fiskalnych mam zainstalowane zestawy:
    drukarka fiskalna+ komputer .
    Czy w takim ukladzie urzad skarbowy moze kontrolowac tylko drukarke fiskalna
    , czy moze takze grzebac w komputerze i programie komputerowym sterujacym
    drukarka.Wg moich informacji moga interesowac sie tylko drukarka . Do innych
    elementow nie maja dostepu.Czy mozecie sie wypowiedziec w tej sprawie.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-01-28 12:45:42
    Temat: Re: KASA FISKALNA -KONTROLA
    Od: "buba" <1...@w...pl.ANTYSPAM>

    Wg moich informacji moga interesowac sie tylko drukarka . Do innych
    > elementow nie maja dostepu.Czy mozecie sie wypowiedziec w tej sprawie.

    wg mnie maja prawo zajrzec w kazda dziure sluzaca wykonywaniu dzialalnosci,
    wiec w kompa tez...
    a co?! masz cos do ukrycia..hihihihi

    pozdr
    bubbaaa

  • 3. Data: 2003-01-28 18:27:13
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "zenek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości news:b15t9d$evl$1@news.tpi.pl...
    > drukarka.Wg moich informacji moga interesowac sie tylko drukarka . Do innych
    > elementow nie maja dostepu.Czy mozecie sie wypowiedziec w tej sprawie.

    Powiedz to kontrolerowi skarbowemu!
    I szykuj się duże duże kłopoty!
    Co ty masz w tym komputerze?
    Lewe operacje? Technologie produkcji BMR ?

  • 4. Data: 2003-01-28 21:13:17
    Od: "recepcja" <r...@h...com.pl>

    Myłę że dla US jest ważny Moduł Fiskalny + raport sprzedaży Faktur NORMALNY
    PROgRAM SPRZEDAJE ALBO NA FAKTURĘ ALBO NA PARTAGON FISKALNY

    a może sie mylę?

    pozdrawiam
    Izabela
    __________________
    Ośrodek Konferencyjno Wypoczynkowy
    Hotel DANIEL
    www.hoteldaniel.com.pl
    tel (33) 854 36 46
    fax. (33) 854 18 69
    43-450 USTROŃ
    ul. Sanatoryjna 32a

  • 5. Data: 2003-01-29 00:00:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 28 Jan 2003, recepcja wrote:

    >+ Myłę że dla US jest ważny Moduł Fiskalny + raport sprzedaży Faktur NORMALNY
    >+ PROgRAM SPRZEDAJE ALBO NA FAKTURĘ ALBO NA PARTAGON FISKALNY
    >+
    >+ a może sie mylę?

    Nie, ty mylisz dwa pojęcia, IMHO !
    1. "Dla US jest ważny moduł fiskalny". Prawda, ruszenie tego
    modułu może oznaczać bankructwo
    2. "US ma prawo interesować się komputerem na DG". Tak, US ma
    prawo interesować się komputerem na DG, również bez związku
    z modułem fiskalnym, tak samo jak ma prawo przejrzeć wszystkie
    dokumenty związane z DG - również te ktorych *nie musisz* mieć
    a masz. (ktoś tu kiedyś pisał że nadmiar dokumentów... nie,
    nie że zawsze szkodzi, tylko sobie przypomnieć nie mogę :[)

    >+ pozdrawiam

    Wzajemnie, Gotfryd
    (wnoszący o odpowiadanie pod cytatem !)