  • 1. Data: 2003-01-28 12:14:23
    Temat: Program do rozliczen
    Od: j...@p...onet.pl

    Witam
    Niebawem zaczne prowadzic wlasna DG (dzialalnosc poboczna), i mam pytanie :
    poniewaz mam staly dostep do netu, to z jakiego programu /linku moge korzystac
    do rozliczen z ZUSEM i US (nie mam czasu na gonitwe po urzedach)
    Dzialalnosc na ewidencjonowanym ryczalcie, VATOWIEC.
    PZDR

  • 2. Data: 2003-01-28 16:46:13
    Temat: Re: Program do rozliczen
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Użytkownik <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    urzedach)
    > Dzialalnosc na ewidencjonowanym ryczalcie, VATOWIEC.

    Jeśli chodzi o ZUS to z ich strony musisz ściągnąć program
    Płatnik-teletransmisja wraz z helpem i tam masz juz prawie wszystko
    A rozliczenia z US-to tylko podatek dochodowy.Link do tego to jakiś Bank
    internetowy z którego będziesz robił przelewy na ryczałt i VAT,a
    deklarację VAT-7 możesz wysyłać pocztą.

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet