  • 11. Data: 2007-06-14 18:38:50
    Temat: Re: DG w wynajętym mieszkaniu
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 14-06-2007 o 19:47:43 Jagna <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > A czy my czasami nie uprawiamy "myslobrodzenia"? ;>
    > Uwazaj na Policje Mysli ;)

    za późno - Policja Myśli, mamy twoj IP ;)

  • 12. Data: 2007-06-14 19:08:39
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    On 14 Cze, 20:38, "t...@o...pl" <t...@o...pl> wrote:

    > za późno - Policja Myśli, mamy twoj IP ;)

    Skoro tak, to ... JA KOCHAM WIELKIEGO BRATA! Naprawdę... ;)

  • 13. Data: 2007-06-14 19:16:20
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl>

    Dnia 14 cze 2007 w liście
    [news:1181848119.611826.239700@g37g2000prf.googlegro
    ups.com] Jagna
    [j...@p...onet.pl] napisał(a):

    > Skoro tak, to ... JA KOCHAM WIELKIEGO BRATA! Naprawdę... ;)

    Kolejna wpadka. Powinieneś kochać dwóch braci. I to raczej małych ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

  • 14. Data: 2007-06-14 19:17:14
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl>

    Dnia 14 cze 2007 w liście
    [j...@p...onet.pl] napisał(a):

    > Skoro tak, to ... JA KOCHAM WIELKIEGO BRATA! Naprawdę... ;)

    Kolejna wpadka. Powininnaś kochać dwóch braci. I to raczej małych ;)

  • 15. Data: 2007-06-14 19:21:46
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    On 14 Cze, 21:17, Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl> wrote:
    > Dnia 14 cze 2007 w liście
    > [news:1181848119.611826.239700@g37g2000prf.googlegro
    ups.com] Jagna

    > Kolejna wpadka. Powininnaś kochać dwóch braci. I to raczej małych ;)

    To moze sie pokajam?
    Mea culpa, mea maxima culpa!!!!

    (wystarczy?) ;>

    Pozdrawiam,
    Jagna

  • 16. Data: 2007-06-14 21:23:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 14 Jun 2007, Jagna wrote:

    > Co do podatku dochodowego wlasciciela - bez zmian :)

    ...a pozostałe podatki? ;)
    Konkretnie mam na myśli podleganie pod VAT.
    IMO sprawa jest jasna: jeśli wynajem jest na cele inne niż mieszkaniowe,
    to zwolnienie z VAT może być tylko podmiotowe, ergo rodzi to co najmniej
    obowiązki ewidencyjne z VAT.
    Przypomnę że to za brak ewidencji US oznajmił swoją obecność
    allegrowiczom prowadzącym niezarejestrowany handel "kupiłem i sprzedam"!

    pzdr, Gotfryd

  • 17. Data: 2007-06-14 21:25:49
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl>

    Dnia 14 cze 2007 w liście
    [news:1181848906.842687.12000@i13g2000prf.googlegrou
    ps.com] Jagna
    [j...@p...onet.pl] napisał(a):

    > To moze sie pokajam?
    > Mea culpa, mea maxima culpa!!!!
    >
    > (wystarczy?) ;>

    Yep!

    ;)

  • 18. Data: 2007-06-14 21:33:48
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    On 14 Cze, 23:25, Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl> wrote:
    > Dnia 14 cze 2007 w liście
    > [news:1181848906.842687.12000@i13g2000prf.googlegrou
    ps.com] Jagna

    > Yep!
    >
    > ;)

    Uff...
    Bo juz myslalam, ze trzeba bedzie umierac za pierwiastek ;p

    Pozdrawiam,
    Jagna

  • 19. Data: 2007-06-15 08:42:16
    Od: cb <c...@N...onet.pl>

    Podsumowując:

    Jak się nie ma własnego mieszkania/domu i nie wynajmuje się lokalu pod
    DG, to trzeba kombinować ;(
    Jakby nic nie mogło być proste...

    Tomasz