  • 1. Data: 2007-06-13 15:30:16
    Temat: Dzialalność bez VAT i rachunek za granicę
    Od: "Krzysiek [Lublin]" <k...@i...pl>

    Mam takie pytanie,
    Prowadzę działalność fotograficzną, działalność oparta jest na kpir nie
    jestem płatnikiem VAT - czy mogę wystawić normalny rachunek
    zagranicznemu kontrahentowi ? - dokładnie chodzi mi o firmę z Niemiec ?

    Jeżeli nie to co jest mi potrzebne abym taki rachunek mógł wystawić ?

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 2. Data: 2007-06-13 16:00:04
    Temat: Re: Dzialalność bez VAT i rachunek za granicę
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 13-06-2007 o 17:30:16 Krzysiek [Lublin] <k...@i...pl>
    napisał(a):

> [...]
    > jestem płatnikiem VAT - czy mogę wystawić normalny rachunek
    > zagranicznemu kontrahentowi ? - dokładnie chodzi mi o firmę z Niemiec ?

    mozesz

  • 3. Data: 2007-06-13 16:00:26
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    napisał(a):

> [...]
    > jestem płatnikiem VAT - czy mogę wystawić normalny rachunek
    > zagranicznemu kontrahentowi ? - dokładnie chodzi mi o firmę z Niemiec ?

    Jeszze by tego brakowalo zeby zezwolenia rachunkowe wprowadzili :)

  • 4. Data: 2007-06-13 16:13:39
    Od: "Krzysiek [Lublin]" <k...@i...pl>

    t...@o...pl napisał(a):

    > mozesz

    A nie powienienem, posiadać jakiegoś międzynarodowego NIP-u ? - pytam bo
    słyszałem ze takie coś istnieje właśnie i po taki euro Nip występuje się
    do US

  • 5. Data: 2007-06-13 16:16:06

    Dnia 13-06-2007 o 18:13:39 Krzysiek [Lublin] <k...@i...pl>
    napisał(a):

    > A nie powienienem, posiadać jakiegoś międzynarodowego NIP-u ? - pytam bo
    > słyszałem ze takie coś istnieje właśnie i po taki euro Nip występuje się
    > do US

    Tego nipu wogóle nie trzeba mieć navet jeśli się jest vatowcem
    - sam jestem przykładem.

    Jeśli nie jesteś vatowcem to dla Ciebie ten numer wogóle nie istnieje.