  • 1. Data: 2006-01-04 19:33:25
    Temat: DG, zatrudnienie i ZUS
    Od: Marek <A...@g...pl>

    Czy jak mam zatrudnienie ze stosunku pracy i DG, to z DG płacę cały ZUS,
    czy tylko zdrowotne ? Ci geniusze którzy co podobno serce mieli po lewej
    stronie coś przy tych ustawach majstrowali, więc pytam,bo nie chcę sie
    wpuścić w kanał....

    --
    Marek

  • 2. Data: 2006-01-05 01:46:12
    Temat: Re: DG, zatrudnienie i ZUS
    Od: "Greg" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Marek" <A...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy tylko zdrowotne ? Ci geniusze którzy co podobno serce mieli po lewej
    > stronie coś przy tych ustawach majstrowali, więc pytam,bo nie chcę sie

    Jesli z umowy o prace masz wiecej niz minimalna płaca (ok. 850 PLN) to z DG
    placisz tylko zdrowotne.

  • 3. Data: 2006-01-05 07:36:51
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Greg wrote:

    > Jesli z umowy o prace masz wiecej niz minimalna płaca (ok. 850 PLN) to
    > z DG placisz tylko zdrowotne.

    Od pierwszego stycznia coś koło 899 (899,10 albo 898,90 - nie pamiętam)

  • 4. Data: 2006-01-06 00:38:08
    Od: "Dariusz Stefan" <s...@g...pl>

    Użytkownik "jureq" napisał w wiadomości ...
    > Od pierwszego stycznia coś koło 899 (899,10 albo 898,90 - nie pamiętam)

    899,10

    pozdr. Darek SP2BZW