    From: "Kamil Dziwisz" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: DVD i inne koszty
    Date: Mon, 10 Feb 2003 13:47:10 +0100
    Sender: 9...@p...onet.pl@wd208.neoplus.adsl.tpnet.pl

    > Użytkownik
    > -------------------------------
    > Ja zaliczyłam kontrole( co prawda tylko Vat ) i wytłumaczenie że służy to
    > pokazom produktów w miare wystarczyło Pani stwierdzła że ma do tego
    > wątpliwość czy służy to firmie ale nie będzie się upierać bo mogę jej w
    > konsekwencji udowodnić że służy firmie przedłuży to tylko kontrole a
    wygrana
    > US nie jest pewna.

    Nie dajmy się zwariowac... na tej zasadzie mozna by udowodnić ze już
    komputer służy do ogladania filmow w domu....
    DVD coraz czesciej zastepuje CD-ROM..
    Jeszcze chwila i standardem stanie się DVD-CD RW Combo - czyli DVD i
    nagrywarka w jednym - jest to tylko kwestia czasu (niedlugiego).
    Pamiętam jak w roku 94 zastanawiałem się czy nie wyksięgują mi CD-ROM 4 x -
    poniewaz odtwrzal tez płyty muzyczne... Czy dzisiaj ktokolwiek przy zdrowych
    zmyslach zakwestionuje koniecznosc posiadania CD-ROM ???
    Nagrywarka słuzy do archiwizacji i nikt jej nie moze zakwestionowac.
    Inną kwestią jest czy powiekszac wartość skladnika srodkow trwalych czy
    puszczac od razu w koszty - to kazdy musi rozstrzygnąć we "własnym sumieniu"
    EOT
    pozdrawiam
    Kamil