    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Fri, 29 Mar 2013 20:20:49 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Darmowe oprogramowanie

    On Fri, 29 Mar 2013, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Czyli mam np. dać ogłoszenie w dziale DAM PRACĘ:
    >
    > Zatrudnię panią wpisującą do PKPiR oraz rejestrów VAT, a także wykonującą
    > inne zadania ?

    Po pierwsze, to jest dyskryminacja ze względu na płeć, co jest
    w .pl zabronione, po drugie ściślejsze byłoby użycie słowa
    "prowadzenia", które to (prowadzenie) jest nakazane ustawą.

    > No więc co się robi?

    Peryferia opadają...

    Tristanie, motocykl to pojazd samochodowy, prawda?
    No to jak się jedzie motocyklem, to się samochodzi czy motocykluje?

    pzdr, Gotfryd