    From: Maddy <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Darmowy ZUS w mbanku???
    Date: Tue, 28 May 2002 10:41:55 +0200

    Użytkownik bromden napisał:
    > poza tym, musisz jeszcze z czyms chodzic do lekarza, a tam tez moga
    > sie nie nabrac na wydruk ekranu,
    >
    > droga maddy, od niedawna telepekao24 nie stempluje potwierdzen
    > (przyjrzyj sie wyciagowi za kwiecien), dlatego zegnam sie z tym
    > bankiem, a szkoda ...
    Hmm... a to nowina. Wyciągu za kwiecień jeszcze nie dostałam - pani w
    BOKu przepraszała bo maja jakąś reorganizację. Czyżby to jeden ze
    skutków reorganizacji?
    Źle sie dzieje...
    Czy ktos jeszcze w ogole stempluje wyciągi?
    W firmie mamy home banking z BIG BG i ostatnio transakcje
    elektroniczne są na jednym wykazie, niestemplowane. Na wyciągu tez nie
    ma stempli. Tylko na składanych "papierowych" przelewach.
    To chyba taka ogólna tendencja...
    Fajnie, tylko że wiekszośc instytucji ciągle wymaga stempla na wyciągu.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl