  • Data: 2004-11-21 23:27:54
    Temat: Re: Darmowy programik do srodkow trwalych?
    Od: "renosoft" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:cnnl1o$cfn$1@inews.gazeta.pl...

    > dokładają
    > pudełka,
    > ma
    >>

    > tak ale Pan zauwazy ze www.aurox.pl nie ukrywa ze linux jest darmowy, BA
    > nawet
    > mozna pobrac z ich serwera.
    > Poz a tym linux nadal pozostaje na GPLu. Jakakolwiek modyfikacja linuksa,
    > dodanie do niego czegokolwiek
    > nie ma prawa zmeinic licencji, chyba osoby ktore stworzyly te podtsawy
    > wyraza na to zgode.

    szczerze powiedziawszy przejrzałem strony auroxa i nie znalazłem informacji
    o GPL.

    > problem
    > co
    > podmiotowi
    > do
    >
    > pan minister pomyslal? :-))

    Dokładnie tak. Bo to by zamknęło furtke własnie do takich zachowań jakie sa
    stosowane przez urzędników.

    > no tak ale gdyby Pan produkowal te samochody, nie schodzil ponizej
    > kosztow,
    > to chyba nie ma sie do czego czepic?
    > Co do samochodow, to jest oczywiste ze ceny sa zanizane, ale gdy cos jest
    > stale
    > (w sklepie ) w penej niskiej cenie, od nowosci, to dla mnie jest to
    > absurdalne by jakas
    > panienka z uzrzedu miala prawo nakazac mi podwyzszyc ceny.

    Tu nie rozumiem bo to chyba nie o tym rozmawiamy.

    > jest
    >
    > Kylixa na windowsa nie ma :)) Mozna pobrac na Linuxa, ale to jest
    > strasznie okrojona wersja,
    > (mi osobiscie nic sie nie skompilowalo, totalna kaszana- probowalem na
    > kylix 3)
    > taka normalna jest platna.

    jest tylko zmienioną ma nazwę pewnej znanej firmy :)

    > jest
    > masz
    >
    > najlepiej to zaraz po opini Pannni z US leciec do tvn do Uwagi :)

    W tym sek że urzednicy mało się przejmują tv (ostatnio było u jaworskiej jak
    pan z UC szedł pod prąd i tyle. nawet mu powieka nie drgnęła)

    > (plus
    >>
    > moze jak utna prowizje to beda rzetelnie wypelniac swoje obowiazki.

    Może, tylko jak na mój gust to nie do końca kwestia prowizji ale równiez
    bezsensownych i niejednoznacznych przepisów. Bo gdyby przepisy były jasne to
    nawet prowizja nie pozwoliłaby urzędnikowi gnębić przedsiębiorcy.