    From: Kudlaty <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Darowizna
    Date: Mon, 21 May 2007 07:59:46 +0200

    >sprzedac przez rodziców i przelac ci pieniadze.
    >przelew nalezy zglosic w US w ciagu 30 dni lub sprzadzic notarialna umowa
    >darowizny pieniedzy.
    >To pierwsze oczywiscie jest znacznie tansze, tylko, ze jak tego nie zrobisz,
    >to zaplacisz podatek od darowizny ag starych zasad.

    Jezli jest tansze to ok. Czytalem ze po sprzedazy mieszkania moge
    napisac oswiadczenie ze przeznaczam na cele mieszkaniowe cala sume i
    wtedy podatku nie trzeba placic, Czy wten sposob moge to zrealizowac?
    Tak pozatym jestem rowniez ciekaw czy US bedzie pozniej wymagal
    odemnie jakies papiery udowadniajace ze te pieniadze jednak wydalem na
    budowe?