  • 1. Data: 2003-02-06 11:53:24
    Temat: Darowizna na rzecz kosciola " -- "
    Od: "leo" <l...@h...com>

    dzien dobry

    Przepraszam moze pomylilem listy dyskusyjne ale zaryzykuje.

    Poszukuje instytucji koscielnej ktora moge obdarowac - do rozliczenia
    podatku za 2002 rok. Oczywiscie prosze o kontakt na
    maila l...@h...com

    ps . Urzad wymaga przelew bankowy ale jesli ktos ma takowe to nie ma
    problemu z tym

    Adam

  • 2. Data: 2003-02-06 12:02:14
    Temat: Re: Darowizna na rzecz kosciola " -- "
    Od: "i" <l...@o...pl>

    > Poszukuje instytucji koscielnej ktora moge obdarowac - do rozliczenia
    > podatku za 2002 rok. Oczywiscie prosze o kontakt na
    > Adam

    Zeby tylko np. Proboszcz nie potwierdzil wplaty i nie napisal
    ze sie za Ciebie pomodli.
    Podobno takie cos to mozna potraktowac jako usluge a darowizne za zaplate.

  • 3. Data: 2003-02-06 12:25:33
    Od: "Marcin Konopka" <m...@i...com.pl>

    Użytkownik "leo" <l...@h...com> napisał w wiadomości

    > Poszukuje instytucji koscielnej ktora moge obdarowac - do rozliczenia
    > podatku za 2002 rok.

    To przykre, że chcesz kogoś namawiać do oszustwa.

    A może źle zrozumiałem - ?

    M.K.

  • 4. Data: 2003-02-06 21:02:42
    Od: MartaW <m...@p...onet.pl>

    "Marcin Konopka" <m...@i...com.pl> napisal w

    > Użytkownik "leo" <l...@h...com> napisał w wiadomości
    >
    > To przykre, że chcesz kogoś namawiać do oszustwa.
    > A może źle zrozumiałem - ?

    Mimo przygnebiajacych (rozmaitych) statystyk wierze w istnienie
    porzadnych, bezinteresownych ludzi (np. tych, ktorzy zlozyli sie na sumy
    wymienione na stronie http://www.pity.pl/pity2002/efekty.htm ). Nie ma
    powodu uwazac, ze leo do nich nie nalezy.

    Marta

  • 5. Data: 2003-02-07 09:14:47
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "MartaW" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wymienione na stronie http://www.pity.pl/pity2002/efekty.htm ). Nie ma
    > powodu uwazac, ze leo do nich nie nalezy.

    Chciałbym byś miała rację!
    Ale "normalnie" to można obdarować najbliższą parafię, a nie szukać w Internecie.:-(

  • 6. Data: 2003-02-07 13:43:57
    Od: MartaW <m...@p...onet.pl>

    "berdycz" <p...@b...pl> wrote in

    > Ale "normalnie" to można obdarować najbliższą parafię, a nie szukać w
    > Internecie.:-(

    No, to zalezy, np od proboszcza. Jezeli juz wybudowal plebanie w takich
    marmurach, ze obraza boska, to moze czlowiek (leo) nie bez racji szuka
    innego obiektu do obdarowania.

    Marta

  • 7. Data: 2003-02-07 16:00:23
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > No, to zalezy, np od proboszcza. Jezeli juz wybudowal plebanie w takich
    > marmurach, ze obraza boska, to moze czlowiek (leo) nie bez racji szuka
    > innego obiektu do obdarowania.

    Może przewielebny ojciec grzybek mógłby mu pomóc?:-)

  • 8. Data: 2003-02-07 17:10:54
    Od: MartaW <m...@p...onet.pl>

    "berdycz" <p...@b...pl> napisal w

    > Może przewielebny ojciec grzybek mógłby mu pomóc?:-)

    A co? Potrzebuje drugiego helikoptera?-)

    Marta

  • 9. Data: 2003-02-07 21:50:12
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > A co? Potrzebuje drugiego helikoptera?-)

    Tego nie wiem. Ale na "biznesach" się zna:-) A darowizna napewno mu się przyda by
    TRWAŁ(M):-(